Tuesday 5 February 2013

BILA PEREMPUAN HILANG SABAR




Perempuan merupakan insan yang dilahirkan dengan sifat sabar yang tinggi. Bila mereka sedih tiada siapa yang tahu. Perempuan ibarat seorang pelakon professional yang mampu memyembunyikan tangisan dengan seulas senyuman yang boleh menenangkan hati mana-mana insan… ( bak kata Mr. Google ) :P huhuhu…


Bila sifat sabar perempuan dah hilang, mereka akan jadi seseorang yang korang tak kenal… mungkin awak rasa hubungan kita okey je, saya saje tak nak bagitau kat awak yang saya marahkan awak,sebab saya malas nak gadoh ngan awak.. selama ni saya boleh sabar dengan semua kerenah dan kata-kata awak  yang kadang-kadang menyakitkan hati saya … mungkin sebab saya selalu berlembut hati dan bersedia memaafkan semua kesalahan awak menyebabkan awak ulang kesalahan yang sama berulang-ulang kali…


Awak tau tak, kadang-kadang saya jealous bila saya pikir ada perempuan lain yang boleh buat awak gembira lebih daripada saya. Saya rasa tak salah kalau saya ade perasaan macam tu sebab saya “ Special Girlfriend ” awak. And I know that I’m not the prettiest, smartest, or most fun and exciting like others girl out there. But,,, I do know that no matter how hard and long you look ,  you’ll never find somebody that loves you like I do….


Selama ni kawan-kawan saya selalu tanya, “ macam mana ko boleh sabar dengan perangai die nie?? Dia selalu sakitkan hati kau la, ko buta ke ape?? .” Tak tau kenapa tapi masa tu saya masih lagi boleh maafkan awak . walaupun kadang-kadang awak tak tau yang saya terasa dengan perangai awak  & marah dengan awak  Tapi sekarang..


Boy, I am sorry if I have to say this….


Awak tau tak, yang awak buat saya rasa tak dihargai, dan setiap kata-kata yang keluar dari mulut awak sekarang selalu je sakitkan hati saya. Saya rasa cukup la awak remukkan hati saya. Kalau awak mulakan perkenalan kita dengan niat hanya nak mempermainkan perasaan saya, saya rasa baik kita akhiri our complicated relationship sekarang. Saya tak boleh terima awak bagitau saya yang awak sayangkan saya, but at the same time you said the “ damn  word ” to another girl, I can’t hold than feeling , its make me hurt. If you love that girl just go ahead and break up with me NOW.. From now on please don’t texting me, calling me and don’t dare you appear from my sight anymore. PLEASE GO AWAY 


maka tamat la al kisah dongeng bila perempuan dah hilang sabar,,, so  kesimpulannya kat sini.. jangan la mencabar kesabaran insan yang bernama perempuan...  so buat sesiapa yang terasa tu mohon ampun dan maaf dipinta dan sila perbaiki diri anda seblum kejadian yang sebegini rupa terjadi dalan hidup anda yee bye bye...

No comments:

Post a Comment